Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2016. IX. 20.
Személyes adatok
név Herendiné Kónya Eszter
születési év 1967
intézmény neve
doktori iskola
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (témavezető)
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Debreceni Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím eszter.konyascience.unideb.hu
telefonszám +36 52 306-666/22190
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2007
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2012 - Debreceni Egyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett, de nincs folyamatban doktori cselekmény és nincs fokozat:
Szanyi Gyöngyi (PhD) 2016/08  MSDI-DE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Végh Margaréta (PhD) (2018/08)  MSDI-DE
hiányos adatú hallgatói:
Misetáné Burján Anita PhD (2016/08)  MSDI-DE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika didaktika
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2016

E Herendiné-Kónya: Area measurement teaching in a grade 6 classroom, In: Szerk.: B May-Tatsis, Szerk.: M Pytlak, Szerk.: E Swoboda Inquiry based mathematical education: Children’s Mathematical Education CME’16 - Wrocław POLAND, JULY 18-21, 2016. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016. pp. 169-178.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2015

Herendiné-Kónya E: The formation of area concept with the help of manipulative activities, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 13: (1) pp. 121-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2015

Eszter Herendiné-Kónya: The level of understanding geometric measurement, In: Szerk.: K Krainer, Szerk.: N Vondrová CERME9: Proceedings of the ninth congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Prague: Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015. pp. 536-542.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
URL 
2015

Balla Éva, Herendiné Kónya Eszter, Paulovits György : A középiskolai matematikatanítás elméleti és gyakorlati kérdései, Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 249 p. (Szaktárnet-könyvek; 1.)
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2014

Eszter Herendiné-Kónya: How can high school students solve problems based on the concept of area measurement?, In:Szerk.: A Ambrus, Szerk.: É Vásárhelyi Problem solving in mathematics education: Proceedings of the 15th ProMath conference.Eger, Magyarország, 2013.08.30-2013.09.01. Budapest: Eötvös Loránd University, pp. 95-107. Kiadvány: Budapest: Eötvös Loránd University, 2014.
dokumentum típusa: Konferenciacikk/Előadás vagy poszter cikke
nyelv: angol
2013

Bontovics I, Herendiné Kónya E, Köves G, Petz Tiborné, Pintér K, Szilágyiné Szinger I, Szitányi J, Török T Szerk.: Herendiné Kónya E: A matematika tanítása az alsó tagozaton, Budapest: Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó Zrt, 355 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
nyelv: magyar
2009

E Kónya: Difficulties of using words of spatial relations, QUADERNI DI RICERCA IN DIDATTICA 19: (Suppl. 3.) pp. 17-25.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2006

Kónya Eszter: A mathematical and didactical analysis of the concept of orientation, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 4: (1) pp. 111-130.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2005

Kónya Eszter: On the fundamental theorem of compact and noncompact surfaces, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 32: pp. 211-224.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 2
nyelv: angol
2004

E Herendiné Kónya: The concept of orientation, In: Szerk.: M A Mariotti European Research in Mathematics Education III: Proceedings of the Third Conference of the European Society for Research in Mathematics Education : 28 February - 3 March 2003, Bellaria, Italia. Pisa: Edizioni Plus - Pisa University Press, 2004. p. 1.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
Teljes szöveg 
a legjelentősebbnek tartott 10 közleményre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
19
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
21
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
4 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei (TV):
7
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei (TV):
7
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
3

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )