Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2021. II. 07. Közlemények |
2016
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy Éva, Senior J.: The inclusion of multiple exceptional gifted students in talent development programmes. Interaction synthesis of both provision form and content, GIFTED EDUCATION INTERNATIONAL July 11: p. doi: 10.1177/0261429416656500. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2016
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy Éva: The talent's netting way of thinking, GIFTED EDUCATION INTERNATIONAL 32: (2) pp. 148-164. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2013
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy Éva: The Gifted and Gifted Education in Hungary, JOURNAL FOR THE EDUCATION OF THE GIFTED 36: (1) pp. 19-43. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: angol URL |
2012
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy É: Ki van kulturális lemaradásban?, In: Tóth-Mózer, Szilvia; Lévai, Dóra; Szekszárdi, Júlia (szerk.) Digitális nemzedék konferencia, ELTE Eötvös Kiadó (2012) pp. 9-16. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 8 nyelv: magyar
|
2010
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy É: A tehetséggondozás pszichológiája, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 65: (2) pp. 221-232. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar URL |
2009
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy É: Atipikus agy és a tehetség. 1. Tehetség és a neurológia hátterű teljesítményzavarok, valamint az Asperger-szindróma [Atypical brain and the gifted I. - Giftedness and the neurologically based achievement difficulties and the Asperger syndrom], PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 29: (4) pp. 377-390. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2004
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy É, Vassné Kovács E: Dyslexia in Hungary, In: Smythe, I; Everatt, J; Salter, R (szerk.) International book of dyslexia. A guide to practice and resources, WILEY (2004) pp. 116-121. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2003
adattárból, 2021. II. 08. |
Smythe I, Everatt J, Gyarmathy E, Connie Suk-Han Ho, Groeger J: Short-term memory and literacy performance: A cross-language 37 perspective, EDUCATIONAL AND CHILD PSYCHOLOGY 20: (3) pp. 37-50. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol
|
2001
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy É: A tehetségről, Juventus 96 Bt dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 9 nyelv: magyar
|
1999
adattárból, 2021. II. 08. |
Gyarmathy É, Herskovits M: Képességek vizsgálata az érdeklodés térképének segítségével. Egy új eljárás kidolgozása és az elso gyakorlati tapasztalatok tehetséges gyerekekkel végzett vizsgálatokban. [Examination of abilities with the help of the Map of Interests.], PSZICHOLÓGIA (MTA PSZICHOLÓGIAI INTÉZET) 19: (4) pp. 437-458. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 5 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 50 |
|
|