Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 31.
Személyes adatok
Guncaga Jan
név Guncaga Jan
intézmény neve
doktori iskola
DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola (oktató)
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témakiíró)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
telefonszám +421 908 220-253
mobiltelefon száma +421 908 220-253
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2004
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Constantin the Philosopher University in Nitra
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2010
fokozat tudományága matematika- és számítástudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Debreceni Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
2017 - Szlovák Egyetem: Comenius Egyetem Pozsony (további intézmény)
további (2017 - egyetemi docens)
1998 - Szlovák Egyetem: Katolikus Egyetem, Rozsahegy (további intézmény)
további (egyetemi adjunktus, 2010 - egyet.docens)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 1
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Budai László PhD 2017  MSDI-DE

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület matematika-didaktika, IT matematika oktatásban, GeoGebra kihasználására, analízis oktatás, Matematika – a szlovák nyelvtanítás eszköze a magyarországi szlovák nemzetiségi iskolában
jelenlegi kutatásainak tudományága matematika- és számítástudományok
neveléstudományok
Közlemények
2022

Guncaga Jan, Lopuchova Jana, Ferdianova Vera, Zacek Martin, Ashimov Yeskendyr: Survey on Online Learning at Universities of Slovakia, Czech Republic and Kazakhstan during the COVID-19 Pandemic, EDUCATION SCIENCES 12: (7) 458
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Körtesi Péter, Simonka Zsolt, Szabo Zsuzsanna Katalin, Guncaga Jan, Neag Ramona: Challenging Examples of the Wise Use of Computer Tools for the Sustainability of Knowledge and Developing Active and Innovative Methods in STEAM and Mathematics Education, SUSTAINABILITY 14: (20) 12991
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2020

Szabo Zsuzsanna Katalin, Körtesi Péter, Guncaga Jan, Szabo Dalma, Neag Ramona: Examples of Problem-Solving Strategies in Mathematics Education Supporting the Sustainability of 21st-Century Skills, SUSTAINABILITY 12: (23) p. 10113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2020

Merica Marián, Osadan Róbert, Korenová Lilla, Guncaga Ján: Relationship to sports and active movement activities of students of the pedagogical faculty of Comenius University in Bratislava, AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (1) pp. 181-187.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2020

Guncaga J., Severini E., Lehotayova B. Kozik, Ostradicky P.: Digital technologies in education of preschool children – preparing for future, In: IEEE (szerk.) 2020 43rd International Convention on Information, Communication and Electronic Technology (MIPRO), Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (2020) pp. 681-688.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
URL 
2019

Guncaga Jan, Zawadowski Wacek, Prodromou Theodosia: Visualisation of Selected Mathematics Concepts with Computers - the Case of Torricelli's Method and Statistics, EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATION 8: (1) pp. 69-91.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: angol
URL 
2019

Gunčaga Ján, Brandl Matthias, Körtesi Péter: Possible cultural diversity and digital competences retrospection from mathematical textbooks for lower secondary level, In: Smyrnova-Trybulska, Eugenia Kommers Piet; Morze, Nataliia; Malach, Josef (szerk.) Universities in the networked society, Springer International Publishing (2019) pp. 261-281.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2018

Pribyl Jiri, Eisenmann Petr, Guncaga Jan: The Phenomenon of False Assumption in Historical and Educational Texts, SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS 27: (7-8) pp. 737-767.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Ján Gunčaga, Gabriella Ambrus: About Counting Education in the Village Schools in Austria-Hungary arround the XIXth Century, HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 12: (2) pp. 611-626.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: Német, Olasz
2008

Guncaga Jan, Fulier Jozef, Eisenmann Petr: Modernizácia a inovácia vyučovania matematickej analýzy, Katolícka univerzita v Ruzomberku, Pedagogická fakulta
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: szlovák
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:10 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
140
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
142
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
5
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
128
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
10
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
124
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
Tudományos projekt témavezetője (selection): 1. European Social Fund (ESF) No. 11230220297 2005-2007, 7 605 000 SKK - lifelong learnig of math teachers 2. European Social Fund (ESF) No. 11230220094 2006-2008, 1 400 000 SKK - lifelong learnig of math teachers, Tudományos projekt résztvevője (selection): Comenius Multilateral Project Promoting Equality in Digital Literacy (december 2008- november 2010), 64 838 Euro

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )