Nyomtatási kép ARCHÍV OLDAL Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. VII. 04. Közlemények |
2015
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona Nóra : TÁJOLÓ. Pályaorientációs nap, Budapest: EduNet Tananyag-fejlesztési Alapítvány, 408 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona Nóra : Ami segít – és ami gátol., Budapest: EduNet Tananyag-fejlesztési Alapítvány, 36 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2017. I. 10. |
Bartókné Luthár Barbara, dr. Katona Nóra, Móré Zsuzsa, Simoncsics Benjámin : Tapasztalatok és tanulságok a TÁMOP 5.4.6.A pályázati konstrukció támogatott pályázatainak módszertani kisérése., Budapest: Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közhasznú Nonprofit Alapítvány, 160 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona Nóra: A foglalkoztathatóság fogalma, a képzésre gyakorolt hatása és haszna a felsőoktatás-munkaerőpiaci átmenet nyomonköveteésében, In: Szerk.: Kiss Paszkál Kiválóság a felsőoktatásban: tanulási eredmény, hallgatói bevonódás és a tanítás minőségfejlesztése. Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 2012. pp. 197-216. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2012
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona Nóra, Pataki Eszter, Szitó Imre Szerk.: Kovács Anikó: Ráhangolás életpálya-építő és -tervező program hallássérült tanulók részére, Budapest: Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány, 405 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona Nóra: Foglalkoztathatóság: Felsőoktatás és munkáltatók - kinek fontosabb?, FELSŐOKTATÁSI MŰHELY: AZ EDUCATIO TÁRSADALMI SZOLGÁLTATÓ KHT ORSZÁGOS FELSŐOKTATÁSI INFORMÁCIÓS KÖZPONT KIADVÁNYA 5: (4) pp. 49-63. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2007
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona N: School Psychology in Hungary, In: Szerk.: Jimerson S R, Szerk.: Oakland T D, Szerk.: Farrell P T The Handbook of International School Psychology. Thousand Oaks (California): SAGE Publications, 2007. pp. 159-169. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
|
2000
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona N, Oakland T: The Development of Temperament in Hungarian Children, APPLIED PSYCHOLOGY IN HUNGARY 1: (1) pp. 17-29. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
|
1999
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona Nóra, Oakland, T.: A tanulási stílus - egy integratív megközelítés, ALKALMAZOTT PSZICHOLÓGIA 1: (1) pp. 17-31. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 14 nyelv: magyar
|
1999
adattárból, 2017. I. 10. |
Katona Nóra : Vázlatok és feladatlapok pályaválasztást előkészítő foglalkozásokhoz a 7.-10, évfolyamon, Budapest: Tankönyvkiadó, 24 p. dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 19 |
|
|