Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
ARCHÍV OLDAL
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2017. VI. 14.
Személyes adatok
Vágási Mária
név Vágási Mária
intézmény neve
doktori iskola
BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola (oktató)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása BME Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Elérhetőségek
drótpostacím vagasimeik.bme.hu
telefonszám +36 1 463-2749
mobiltelefon száma +36 30 424-5785
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1984
fokozat tudományága közgazdaságtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1999
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága gazdálkodás- és szervezéstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1989 - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
további (nyugalmazott egyetemi oktató)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 12
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 9
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Kelemenné Erdős Anikó PhD 2014  GSDI-BME
Bíró-Szigeti Szilvia PhD 2011  GSDI-BME
Ransburg Beatrix PhD 2011  GSDI-BME
Veress István PhD 2006  GSDI-BME
Szalkai Zsuzsanna PhD 2005  GSDI-BME

  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Innováció stratégiai és marketingszemlélete, információs támogatása. Fenntarthatósági és nemzetközi versenyképességi követelmények integrálása vállalati stratégiába, marketingbe, ágazati sajátosságok.
jelenlegi kutatásainak tudományága közgazdaságtudományok
gazdálkodás- és szervezéstudományok
Közlemények
2016

Bíró-Szigeti Sz, Vágási M: Stakeholder Relationship of Household Investments into Residential Building Energy Saving Projects – Modelling Approach of the Hungarian Case, ARGUMENTA OECONOMICA 37: (2) pp. 147-168.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
DOI 
2016

Grőger Nóra, Vágási Mária: Terméktanúsítási szolgáltatások szerepe a fenntartható ellátási láncban, MAGYAR MINŐSÉG 25: (12) pp. 29-35.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Grőger Nóra, Vágási Mária: Terméktanúsítási szolgáltatások minőségérzékelése és a megrendelői magatartás tényezői, MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG L: (6) pp. 395-402.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2014

Vágási Mária, Munkácsi Noémi, Grőger Nóra: Adalékok a marketing termékklasszifikációjához, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (1) pp. 59-70.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2013

Kelemenné Erdős Anikó, Vágási Mária: A közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlesztési lehetőségei, TÉR-GAZDASÁG-EMBER 1: (4) pp. 82-95.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2007

Ransburg Beatrix, Vágási Mária: Concepts and standards for the corporate internalization of sustainable development, PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 15: (2) pp. 43-51.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 7
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2006

Vágási Mária: Az innováció alapkoncepciói és az innovációmarketing tárgya, In: Szerk.: Vágási Mária, Szerk.: Piskóti István, Szerk.: Buzás Norbert Innovációmarketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2006. pp. 17-54.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
2004

Vágási Mária: Integration of the Sustainability concept into Strategy and Marketing., PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 12: (2) pp. 245-260.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 41
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2002

Vágási Mária: Competing Through New Product Development Supported by Knowledge Gained from Investigations on Success Factors., PERIODICA POLYTECHNICA-SOCIAL AND MANAGEMENT SCIENCES 10: (2) pp. 243-256.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: angol
Teljes szöveg 
2001

Vágási Mária : Újtermék-marketing, Budapest: Nemzeti Tankönyvkiadó, 351 p.
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 36
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:104 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
55
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
71
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
5 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
16
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
6
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
197
Akkreditációs szempontból jelentős egyéb információk
habilitáció: 2001

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )