Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VI. 02. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. V. 30. |
Altinok Nazli, Kiraly Ildiko, Gergely Gyorgy: The Propensity to Learn Shared Cultural Knowledge from Social Group Members: Selective Imitation in 18-month-olds, JOURNAL OF COGNITION AND DEVELOPMENT 23: (2) pp. 273-288. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. V. 30. |
Liszkai-Peres Krisztina, Kampis Dora, Király Ildikó: 3-4-year-old children’s memory flexibility allows adaptation to an altered context, PLOS ONE 17: (9) e0275071 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2022
adattárból, 2023. V. 30. |
Hegedüs Andrea Márta, Király Ildikó: Spontaneous attribution of underspecified belief of social partners facilitates processing shared information, SCIENTIFIC REPORTS 12: (1) 15892 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. V. 30. |
Szilvia Linnert, Brigitta Toth, Marton Nagy, Eugenio Parise, Kiraly Ildiko: Neural signatures of recognition memory in 10- to 12-month-old infants, NEUROPSYCHOLOGIA 126: pp. 75-81. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL |
2019
adattárból, 2023. V. 30. |
Gergely György, Király Ildikó: Natural pedagogy of social emotions, In: Clément, Fabrice; Dukes, Daniel (szerk.) Foundations of Affective Social Learning, Cambridge University Press (2019) pp. 87-114. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. V. 30. |
Pető R, Elekes F, Oláh K, Király I: Learning how to use a tool: Mutually exclusive tool–function mappings are selectively acquired from linguistic in-group models, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 171: pp. 99-112. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 4 nyelv: angol URL |
2018
adattárból, 2023. V. 30. |
Király Ildikó, Oláh Katalin, Csibra Gergely, Kovács Ágnes Melinda: Retrospective attribution of false beliefs in 3-year-old children, PROCEEDINGS OF THE NATIONAL ACADEMY OF SCIENCES OF THE UNITED STATES OF AMERICA 115: (45) pp. 11477-11482. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 28 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. V. 30. |
Király I, Takács Sz, Kaldy Zs, Blaser E: Preschoolers have better long-term memory for rhyming text than adults, DEVELOPMENTAL SCIENCE 20: (3) e12398 dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 12 nyelv: angol URL |
2017
adattárból, 2023. V. 30. |
Kupán K, Király I, Kupán K, Krekó K, Miklósi Á, Topál J: Interacting effect of two social factors on 18-month-old infants' imitative behavior: Communicative cues and demonstrator presence, JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY 161: pp. 186-194. dokumentum típusa: független idéző közlemények száma: 5 nyelv: angol URL |
2002
adattárból, 2023. V. 30. |
Gergely G, Bekkering H, Király I: Rational imitation in preverbal infants, NATURE 415: (6873) p. 755. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 855 nyelv: angol URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 909 |
|
|