Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. VII. 08. Közlemények |
2022
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: Az abdukció mint szakértői eljárás a tanulási zavarok felfedésében, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 10: (1) pp. 135-151. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL |
2022
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: MI A JOBB, A SZEGREGÁCIÓ VAGY AZ INTEGRÁCIÓ? TÉVES KÉRDÉSFELVETÉSEK ÉS FÓKUSZTÉVESZTÉSEK A GYÓGYPEDAGÓGIÁBAN, In: Závoti, Józsefné (szerk.) A segítő pedagógia aspektusai, Soproni Egyetemi Kiadó (2022) pp. 58-70. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: DEFICIT ÉS GYAKORLAT. MIÉRT EGYRE TÖBB, A TANULÁSI ZAVARRAL KÜZDŐ (SNI) TANULÓ?, In: Juhász, Erika; Kozma, Tamás; Tóth, Péter (szerk.) Társadalmi innováció és tanulás a digitális korban, Debreceni Egyetemi Kiadó; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2021) pp. 157-177. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: SNI integráció az anyagi ráfordítások tükrében, In: Juhász, Erika; Endrődy, Orsolya (szerk.) OKTATÁS-GAZDASÁG-TÁRSADALOM, Debreceni Egyetem; Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA) (2019) pp. 452-468. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: TANULÁSI ZAVAROK ÉS LEMORZSOLÓDÁS – PROTEKTÍV FAKTOROK AZ SNI MÖGÖTT, dokumentum típusa: nyelv: magyar
|
2019
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: Reziliencia és SNI – Tanulási zavarral küzdő középiskolások lemorzsolódásának háttérváltozói, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 69: (9-10) pp. 57-72. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: A diagnózistól a fejlesztésig – tanulási hatékonyság és intelligencia, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 4: (1-4) pp. 49-64. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: Befogadás vagy kirekesztés - Intézményválasztási és változtatási stratégiák a sajátos nevelési igény tükrében., AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 3: (1-4) pp. 81-102. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 7 nyelv: magyar URL |
2017
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: Miként lesz a tanulási zavar diagnózisa stigma – Avagy mi a fontosabb: a diagnózis vagy a gyermek?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 67: (3-4) pp. 16-33. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
2014
adattárból, 2023. VII. 08. |
Vida Gergő: A feminista pedagógia "gender" és "race" kérdései - egy könyvfejezet kapcsán, AUTONÓMIA ÉS FELELŐSSÉG: NEVELÉSTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 1: (1) pp. 75-79. dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 24 |
|
|