Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. I. 13.
Személyes adatok
Kinyó László
név Kinyó László
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím Kinyoedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 30 535-0959
saját honlap
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2012
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2009 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Huszka Noémi PhD 2021  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Mohammed Saif Husam PhD (2024/05)  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Habbiche Sabrina (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Ablonczy-Bugris Annamária (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
Kutatás
kutatási terület társadalomtudományi műveltség, állampolgári kompetencia
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2020

Mohammed Saif Husam, Kinyó László: The Role of Constructivism in The Enhancement of Social Studies Education, Journal of Critical Reviews 7: (07) pp. 249-256.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: angol
URL 
2019

Benő Csapó, József Balázs Fejes, László Kinyó, Edit Tóth: Educational achievement in social and international contexts, In: Tóth, István György (szerk.) Hungarian Social Report 2019, Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt. (2019) pp. 217-236.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2019

Kinyó László, Dancs Katinka: Elementary school teachers' belief and classroom practices related to teaching cultural universals, In: CiCea, Association (szerk.) Europe at a Crossroads: Rights, Values and Identity, (2019) p. 25.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2019

Huszka Noémi, Kinyó László: A tanító és a tanuló közötti kapcsolat vizsgálatának lehetőségei kisiskolás korban, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 29: (12) pp. 3-13.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2018

Kinyó László, Dancs Katinka: How do children perceive their peers? Commonalities of external and internal features perceived of other children in the responses of 10-11-year-old pupils, In: 20th Annual Children’s Identity and Citizenship European Association and 2nd Joint CitizED Association Conference. Citizenship & Identity in a ‘Post-Truth’ World, (2018) p. 48.
dokumentum típusa:
nyelv: angol
2018

Kinyó László: Az egyetemes társadalmi-kulturális jelenségek (humán univerzálék) tanításában rejlő lehetőségek az iskola bevezető és kezdő szakaszában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (7) pp. 64-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2015

Kinyó László, Bús Enikő: Az iskolai és iskolán kívüli társas tevékenységek jellemzői és összefüggései az online adatgyűjtésből származó háttéradatokkal 9-12 éves diákok körében, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 25: (4) pp. 31-48.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2015

Kinyó László, Dancs Katinka: 7–12 éves tanulók állampolgári tudásának online vizsgálata és a teljesítmények összefüggése az adatfelvétel során gyűjtött tanulói szintű interakciós adatokkal, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (2) pp. 93-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
URL 
2015

Kinyó László: A társadalmi és állampolgári ismeretek online vizsgálata, In: Csapó, Benő; Zsolnai, Anikó (szerk.) Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 97-122.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
2015

Dancs Katinka, Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel, MAGYAR PEDAGÓGIA 115: (4) pp. 363-382.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:13 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
98
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
96
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
0 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
423

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )