Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. IX. 10. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. III. 26. |
Falus Iván, Orgoványi-Gajdos Judit: A pedagógus, In: Falus, Iván; Szűcs, Ida (szerk.) A didaktika kézikönyve, Akadémiai Kiadó (2022) pp. 331-365. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 10 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit, Kovács Edina: Teachers’ Views about the Characteristics of Pedagogical Talents, ACTA EDUCATIONIS GENERALIS 10: (2) pp. 78-94. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 6 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit, Zagyváné Szűcs Ida: The Complementary School-University Partnership through the Lens of a Learning Community, Journal of Teacher Education and Educators 9: (1) pp. 107-124. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: angol URL |
2020
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit: Pedagógiai helyzetetek megoldását segítő módszerek és technikák, Líceum Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Monográfia független idéző közlemények száma: 4 nyelv: magyar
|
2020
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit, Kovács Edina: Tehetséges pedagógus, Nemzeti Tehetség Központ dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar
|
2018
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit: Pedagógusok problémamegoldó gondolkodásának jellemzői a tanítási tapasztalat tükrében egy oktatási programra vonatkozó vizsgálaton keresztül, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 28: (2018/12) pp. 61-75. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2016
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit: Teachers’ Professional Development on Problem Solving - Theory and practice for Teachers and Teacher Educators, Sense Publishers dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv független idéző közlemények száma: 71 nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit: Expert and Novice Teachers’ Approaches to Problematic Pedagogical Classroom Situations, In: Ferit, Uslu (szerk.) Proceedings of INTCESS15, International Organization Center of Academic Research (OCERINT) (2015) pp. 591-600. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 17 nyelv: angol
|
2015
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit: A gyakornoki portfólió készítésének tapasztalatai, In: Sallai, Éva (szerk.) A pedagógusok gyakornoki rendszerének fejlesztése és értékelése, Oktatási Hivatal (2015) pp. 159-183. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. III. 26. |
Orgoványi-Gajdos Judit: Tükörben a Tanórával, In: Baditzné, Pálvölgyi Kata; Szabó, Éva; Szentgyörgyi, Rudolf (szerk.) Tanóratervezés és tanórakutatás, Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE) (2015) pp. 131-146. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet független idéző közlemények száma: 3 nyelv: magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 119 |
|
|