Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Hallgatói adatlap
 Nyomtatási kép
Személyes adatok
Borsodi Csilla Noémi
név Borsodi Csilla Noémi
intézmény neve Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
doktori iskola EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola
Témavezetés
témavezető Dávid Mária
vezetés módja egyéni
fokozat PhD
a képzés kezdete 2015
abszolutóriumot szerzett (év, hónap) 2018/08
a fokozatszerzés éve 2020
diszertáció az értekezés tézisei (magyar)az értekezés tézisei (angol nyelven)az értekezés
a védés adatai védés
Közlemények
2020

Borsodi Csilla Noémi: A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban,
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
URL 
2019

Borsodi Csilla Noémi: Kedvezőtlen tanulói közérzet és ami mögötte van - Történetek iskolai zaklatásról, kimaradásról és újrakezdésről, tanári és szülői felelősségről, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2019: (9-10) pp. 73-79.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2019

Borsodi Csilla Noémi: Tanári és tanulói vélekedések, pozitív és negatív elvárások a középiskolai közismereti tantárgyakat oktató tanári szereppel szemben, In: Tóth, Péter; Benedek, András; Mike, Gabriella; Duchon, Jenő (szerk.) Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül - Development and Partnership in HE without Borders, BME Gazdaság- És Társadalomtudományi Kar Műszaki Pedagógia Tanszék (2019) pp. 314-324.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2018

Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei - Kutatás szakképzésben és gimnáziumban tanuló diákok és tanáraik körében, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2018

Borsodi Csilla Noémi: Eredményesség-értelmezési lehetőségek a szakképzésben dolgozó közismereti tantárgyakat oktató pedagógusok esetében, In: Koncz, István; Szova, Ilona (szerk.) PEME XVI. PhD - Konferencia, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (2018) pp. 50-61.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2018

Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2017

Borsodi Csilla Noémi, Oravecz Adrienn: Teachers in a disadvantaged position, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 3: pp. 39-50.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2017

Borsodi Csilla Noémi, Nagy Mária: Hogyan értelmezhető a pedagógusi siker a szakközépiskolai tanárok esetében?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11-12: pp. 73-83.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
2016

Borsodi Csilla Noémi: A szakiskolai kommunikációtanár, In: H, Tomesz Tímea; H, Varga Gyula (szerk.) Kommunikációs készségfejlesztés a pedagógiai munkában, Hungarovox Kiadó (2016) pp. 111-124.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2015

Borsodi Csilla Noémi: A kommunikációtanítás oktatási és nevelési feladatai, In: Andok, Mónika (szerk.) A kommunikációs készségfejlesztés eszköztára, Hungarovox Kiadó (2015) pp. 98-108.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
4
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
5
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
0
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
2 
műszaki és/vagy művészeti alkotásainak száma:
0
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
1
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
0
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
0
Kutatás
kutatási terület Tanári és tanulói elvárások a középiskolai és gimnáziumi közismereti tantárgyakat oktató tanári szereppel szemben
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nevelés- és sporttudományok

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )