Szanyi Gy: Általános iskolás tanulók és egyetemi hallgatók fogalomképzetei a függvényről = Concept images of primary school students and university students about function, INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING AND MANAGEMENT SCIENCES / MŰSZAKI ÉS MENEDZSMENT TUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK 2: (2) pp. 114-122. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar DOI
2016
adattárból, 2017. VII. 18.
Gyöngyi Szanyi: Word problems for the preparation of the function concept, In: Szerk.: B May-Tatsis, Szerk.: M Pytlak, Szerk.: E Swoboda Inquiry based mathematical education: Children’s Mathematical Education CME’16 - Wrocław POLAND, JULY 18-21, 2016. Rzeszów: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2016. pp. 179-188. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol
2016
adattárból, 2017. VII. 18.
Gyöngyi Szanyi: The impacts of the introduction of the function concept on students’ skills, ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE 46: pp. 277-291. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol
2015
adattárból, 2017. VII. 18.
Gyöngyi Szanyi: The investigation of students’ skills in the process of function concept creation, TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE 13: (2) pp. 249-266. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: angol
2015
adattárból, 2017. VII. 18.
Gyöngyi Szanyi: A study of the preparation of the function concept, In: Szerk.: K Krainer, Szerk.: N Vondrová CERME9: Proceedings of the ninth congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Prague: Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015. pp. 481-487. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.