Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. IV. 01.
Személyes adatok
Vidákovich Tibor
név Vidákovich Tibor
intézmény neve
Szegedi Tudományegyetem
Egyetemi Habilitációs Bizottság
doktori iskola
DE Humán Tudományok Doktori Iskola (oktató)
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola (törzstag)
(tudományági) Habilitációs Bizottság (elnök)
Doktori Iskola Tanácsa
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása DE Humán Tudományok Doktori Iskola 5%
SzTE Neveléstudományi Doktori Iskola 92%
SzTE NTDI-SZTE (tudományági) Habilitációs Bizottság (elnök) 1%
SzTE NTDI-SZTE Doktori Iskola Tanácsa 1%
SzTE Egyetemi Habilitációs Bizottság 1%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím t.vidakovichedpsy.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 544-817
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 1991
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Magyar Tudományos Akadémia
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1991
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
1988 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi tanár
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 18
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 8
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Dudok Fanni PhD 2021  NTDI-SZTE
Dancs Katinka PhD 2018  NTDI-SZTE
Pintér Henriett PhD 2013  NTDI-SZTE
Vígh Tibor PhD 2011  NTDI-SZTE
Csíkos Csaba PhD 2001  NTDI-SZTE
Kontra József PhD 2001  NTDI-SZTE

témavezetettjei folyamatban lévő doktori cselekménnyel:
Budis Imola PhD (2024/08)  NTDI-SZTE
Nguyen Huy Cuong PhD (2024/06)  NTDI-SZTE
abszolutóriumot szerzett:
Krausz Anita (PhD) 2023/01  NTDI-SZTE
Waluyo Mohamad (PhD) 2024/08  NTDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Kyaw Khin Mi Mi (PhD) (2027/08)  NTDI-SZTE
Amalina Ijtihadi Kamilia (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
Suherman Suherman (PhD) (2024/08)  NTDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Pedagógiai értékelés, tesztelés; diagnosztikus értékelés, tesztbankok; vizsgák, vizsgarendszerek. A deduktív gondolkodás és a matematikai kompetencia értelmezése, fejlődése és fejlesztése.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2023

Amalina I.K., Vidákovich T.: Assessment of domain-specific prior knowledge: A development and validation of mathematical problem-solving test, International Journal of Evaluation and Research in Education 12: (1) pp. 468-476.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2022

Suherman Suherman, Vidákovich Tibor: Assessment of mathematical creative thinking: A systematic review, THINKING SKILLS AND CREATIVITY 44: 101019
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2022

Amalina Ijtihadi Kamilia, Vidákovich Tibor: Assessment in STEM Problem-Solving: A Systematic Review, INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION 29: (2) pp. 63-80.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Összefoglaló cikk
nyelv: angol
URL 
2022

Ijtihadi Kamilia Amalina, Tibor Vidákovich: An integrated STEM-based mathematical problem-solving test: Developing and reporting psychometric evidence, Journal on Mathematics Education 13: (4) pp. 587-604.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
URL 
2019

Tibor Vidákovich, Anita Habók: Integration and ICT Tools in the Education of SEN Students in Hungary, In: Tadeu, Pedro; Brigas, Carlos (szerk.) TELESEICT, Wolters Kluwer (2019) pp. 89-100.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2017

Kasik László, Vidákovich Tibor, Gáspár Csaba, Tóth Edit: Az SPSI-A hazai adaptálásának eredményei [Hungarian adaptation of SPSI-A], MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 72: (2) pp. 201-229.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2016

Vidákovich Tibor, Csíkos Csaba, Gáspár Csaba, Krajcsi Attila, Szemerédi Endre, Szitányi Judit, Vancsó Ödön: Mathematics Education in Hungary, In: Csaba, Csíkos; Attila, Rausch; Szitányi, Judit (szerk.) Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol 1, International Group for the Psychology of Mathematics Education (2016) pp. 93-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: angol
2012

Csíkos Csaba, Vidákovich Tibor: A matematikatudás alakulása az empirikus vizsgálatok tükrében, In: Csapó, Benő (szerk.) Mérlegen a magyar iskola, Nemzeti Tankönyvkiadó (2012) pp. 83-130.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 5
nyelv: magyar
2009

Vidákovich T: A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig, MAGYAR PEDAGÓGIA 108: (3) pp. 199-224.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 4
nyelv: magyar
2004

Nagy József, Józsa Krisztián, Vidákovich Tibor, Fazekasné Fenyvesi Margit: Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer 4-8 évesek számára, Mozaik Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Kézikönyv
független idéző közlemények száma: 129
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:139 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
167
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
134
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
12
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
35 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
40
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
8
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
781

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )