Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 30.
Személyes adatok
Cserné Adermann Gizella
név Cserné Adermann Gizella
intézmény neve
doktori iskola
PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása PTE Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
Elérhetőségek
drótpostacím cserneadermanngmail.com
telefonszám +36 72 236-539
mobiltelefon száma +36 30 500-2700
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím CSc
fokozat megszerzésének éve 1985
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve MTA
Jelenlegi munkahelyek
2018 - Pécsi Tudományegyetem
további (c. egy.tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 4.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
(50%) Ardelean Tímea Krisztina PhD 2023  OTNDI
(50%) Ardelean Tímea Krisztina PhD 2023  OTNDI
Izsák Hajnalka PhD 2023  OTNDI
(50%) Budai Gábor PhD 2018  OTNDI
Váraljai Mariann PhD 2018  OTNDI

abszolutóriumot szerzett:
Bozsó Renáta Olga (PhD) 2017/08  OTNDI
Magyar András Tamás (PhD) 2016/08  OTNDI
Szabó Imre Gábor (PhD) 2020/08  OTNDI
(50%) Zakota Zoltán (PhD) 2020/08  OTNDI
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Kántor Zsuzsanna (PhD) (2027/08)  OTNDI
Bolla Zsolt (PhD) (2025/08)  OTNDI
(50%) Kocsó Edina (PhD) (2025/08)  OTNDI
Ludikné Horváth Éva (PhD) (2025/08)  OTNDI
(50%) Lantos Tünde (PhD) (2024/08)  OTNDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Önbeteljesítő jóslatok az emberi kapcsolatokban és az iskolában, a pedagógiai értékelés problémái, szubjektivitás az értékelésben, andragógia, felnőttoktatás, atipikus tanítási-tanulási módszerek
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2021

Cserné Adermann Gizella: Van-e pedagógiája a távoktatásnak?, In: Németh, István Péter; András, István; Rajcsányi-Molnár, Mónika (szerk.) Fenntarthatósági terek, DUE Press; Partium Kiadó (2021) pp. 9-20.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2020

Bacsa-Bán Anetta, Cserné Adermann Gizella: They became masters of pedagogical measurement and evaluation, In: András, István; Rajcsányi-Molnár, Mónika (szerk.) East-West Cohesion IV., Cikos Stampa (2020) pp. 187-202.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: Angol, Magyar
2020

Cserné Adermann Gizella: Távoktatás, CIVIL SZEMLE 17: (1. klsz) pp. 7-21.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
2020

Bacsa-Bán Anetta, Cserné Adermann Gizella: Az andragógia alapképzés értékei és szerepe a volt hallgatók személyes fejlődésében, In: Engler, Ágnes; Rébay, Magdolna; Tóth, Dorina Anna (szerk.) Család a nevelés és az oktatás fókuszában: XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debreceni Egyetem; MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság; Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért (2020) pp. 320-320.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2019

Bajusz Klára, Cserné Adermann Gizella: Idősoktatás és szenior önkénteség, In: Fodorné, Tóth Krisztina; Németh, Balázs (szerk.) FELSŐOKTATÁSI INNOVÁCIÓK A TANULÁS KORÁBAN: A DIGITALIZÁCIÓ, KÉPESSÉGFEJLESZTÉS ÉS A HÁLÓZATOSODÁS KIHÍVÁSAI - TANULMÁNYKÖTET, MELLearN Egyesület (2019) pp. 123-136.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Konferenciaközlemény
nyelv: magyar
2008

Cserné Adermann Gizella: Tanulási stílusok és képzési stratégiák, In: Benedek, András; Koltai, Dénes; Szekeres, Tamás; Vass, László (szerk.) Andragógiai ismeretek: HEFOP 3.5.1., Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet (NSZFI) (2008) pp. 203-244.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: magyar
2006

Cserné Adermann Gizella: A felnőttek tanulásának új, korszerű módszerei az élethosszig tartó tanulás aspektusából, In: Koltai, Dénes; Lada, László (szerk.) Az andragógia korszerű eszközeiről és módszereiről, Nemzeti Felnőttképzési Intézet (2006) pp. 85-104.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: magyar
2002

Cserné Adermann Gizella: Andragógiai mérési, értékelési elvek és technikák, In: Mayer, József; Singer, Péter; Vedovatti, Anildo (szerk.) Kihívások és válaszok: új pályán az iskolarendszerű felnőttoktatás, Országos Közoktatási Intézet Felnőttoktatási és Kisebbségi Központ (2002) pp. 259-265.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: magyar
2000

Cserné Adermann Gizella: Az önirányított tanulás, TUDÁSMENEDZSMENT 1: (1) pp. 4-10.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 14
nyelv: magyar
Teljes szöveg 
1986

Cserné Adermann Gizella: Önmagát beteljesítő jóslat a pedagógiában, Tankönyvkiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:72 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma (TV):
193
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma (TV):
161
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek (TV):
6
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
45 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma (TV):
222

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )