Nyomtatási kép Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 05. Közlemények |
2022
adattárból, 2024. II. 05. |
Török Balázs, Fejes Judit, Imre Nóra, Szemerszki Marianna: A tanulók iskolatapasztalata intézményvezetők és pedagógusok percepciójában, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 71: (11-12) pp. 54-65. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar
|
2021
adattárból, 2024. II. 05. |
Imre Nóra, Török Balázs, Révész László: A házi feladat szerepe a tanulási környezet alakításában, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 31: (9) pp. 25-44. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 2 nyelv: magyar URL |
2021
adattárból, 2024. II. 05. |
Török Balázs, Nagy Róbert, Imre Nóra, Révész László: A tantermen kívüli, digitális tanulási munkarend az általános iskolákban – Az iskolavezetők szerepe az iskola szervezeti működésében, GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT 9: (2) pp. 227-255. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 1 nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. II. 05. |
Imre Nóra, Nagy Róbert, Révész László, Török Balázs: A Komplex Alapprogram szülői nézőpontból, dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2020
adattárból, 2024. II. 05. |
Török Balázs, Imre Nóra, Sági Matild, Szemerszki Marianna, Révész László: A Komplex Alapprogram az intézményvezetők visszajelzései alapján, dokumentum típusa: nyelv: magyar URL |
2018
adattárból, 2024. II. 05. |
Józsa K, Török B, Stevenson C: Preschool and kindergarten in Hungary and the United States: A comparison within transnational development policy, INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL DEVELOPMENT 62: pp. 88-95. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 21 nyelv: angol URL |
2015
adattárból, 2024. II. 05. |
Török Balázs: A szocializáció iskolai feltételei, In: Nikitscher, Péter; Hidas, Zoltán (szerk.) Az iskola szocializációs szerepe és lehetőségei, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2015) pp. 20-55. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2015
adattárból, 2024. II. 05. |
Török Balázs: Kindergarten Teachers and Parents - Some Characteristic Features of the Kindergarten System in Hungary, In: Pusztai, Gabriella; Ceglédi, Tímea; Hegyesi, Zsolt (szerk.) Professional Calling in Higher Education, Új Mandátum Könyvkiadó (2015) pp. 48-60. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
|
2012
adattárból, 2024. II. 05. |
Török Balázs: Az iskolai agresszió és a tömegmédia működése, In: Györgyi, Zoltán; Nikitscher, Péter (szerk.) Mindennapi ütközések. Iskolai konfliktusok és kezelésük, Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet (OFI) (2012) pp. 191-227. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: magyar
|
2011
adattárból, 2024. II. 05. |
Török Balázs: Lebilincselő reformok, EDUCATIO 2011: (4) pp. 535-549. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: Angol, Magyar
|
| a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma: | 24 |
|
|