Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2024. II. 08.
Személyes adatok
név Albert Ágnes
intézmény neve
doktori iskola
ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola (oktató)
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola 20%
ELTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 80%
Elérhetőségek
drótpostacím albert.agnesbtk.elte.hu
telefonszám +36 1 485-5200/4387
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2009
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eötvös Loránd Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2000 - Eötvös Loránd Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
Zólyomi Anna PhD 2023  NDI2-ELTE
Guo Xinhua PhD 2020  NDI3-ELTE
Wu Qiaoxia PhD 2020  NDI3-ELTE

jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Gostiukhin Tikhon (PhD) (2027/08)  NDI3-ELTE
Szakács Eszter (PhD) (2027/08)  NDI3-ELTE
Yasin Khoshhal Delijani (PhD) (2026/08)  NDI3-ELTE
Belduma Renteria Nury Estefania (PhD) (2025/08)  NDI3-ELTE
Al Madanat Dina (PhD) (2024/08)  NDI3-ELTE
Alsayed-Ahmad Duha Ghazi Mohammad (PhD) (2024/08)  NDI3-ELTE
Spissich Boglárka (PhD) (2024/08)  NDI3-ELTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület Az egyéni különbségek hatása a nyelvtanulásra Feladat-alapú nyelvtanulás
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
nyelvtudományok
Közlemények
2022

Albert Ágnes: Investigating the Role of Affective Factors in Second Language Learning Tasks, Springer-Verlag
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: angol
URL 
2021

Albert Ágnes: Stories students tell, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
nyelv: angol
URL 
2021

Csizér Kata, Albert Ágnes: Trait and State Perspectives of Individual Difference Research, In: Gregersen, Tammy; Mercer, Sarah (szerk.) The Routledge Handbook of the Psychology of Language Learning and Teaching, Routledge (2021) pp. 337-347.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
2021

Csizér Kata, Albert Ágnes, Piniel Katalin: The Interrelationship of Language Learning Autonomy, Self-Efficacy, Motivation and Emotions, In: Pawlak, Mirosław (szerk.) Investigating Individual Learner Differences in Second Language Learning, Springer-Verlag (2021) pp. 1-21.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
független idéző közlemények száma: 6
nyelv: angol
URL 
2019

Piniel Katalin, Albert Ágnes: Motivation and Flow, In: Lamb, Martin; Csizér, Kata; Henry, Alastair; Ryan, Stephen (szerk.) The Palgrave Handbook of Motivation for Language Learning, Springer-Verlag (2019) pp. 579-597.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 15
nyelv: angol
URL 
2018

Piniel K, Albert Á: Advanced learners’ foreign language-related emotions across the four skills, STUDIES IN SECOND LANGUAGE LEARNING AND TEACHING 8: (1) pp. 127-147.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 106
nyelv: angol
Scopus link 
2011

Albert A, Kormos J: Creativity and narrative task performance, LANGUAGE LEARNING 61: (s1) pp. 73-99.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 32
nyelv: angol
URL 
2011

Ágnes Albert: When individual differences come into play, In: Robinson, Peter (szerk.) Second Language Task Complexity, John Benjamins (2011) pp. 239-265.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 19
nyelv: angol
URL 
2006

Ágnes Albert: Learner creativity as a potentially important individual variable, In: Nikolov, Marianne; Horvath, József (szerk.) Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2006) pp. 77-98.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 26
nyelv: angol
2004

Albert A, Kormos Judit: Creativity and narrative task performance, LANGUAGE LEARNING 54: (2) pp. 277-310.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 101
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:308 
Tudománymetriai adatok
Saját közlemény- és idézőlista Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
60
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
62
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
2
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
18 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
425

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )