Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XII. 04.
Személyes adatok
Doró Katalin
név Doró Katalin
intézmény neve
doktori iskola
SzTE Nyelvtudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása SzTE Nyelvtudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Szegedi Tudományegyetem
Elérhetőségek
drótpostacím dorokatilit.u-szeged.hu
telefonszám +36 62 546-792
saját honlap
saját honlap (angol)
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2008
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2018
fokozat tudományága nyelvtudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Szegedi Tudományegyetem
Jelenlegi munkahelyek
2005 - Szegedi Tudományegyetem
egyetemi oktató
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 3.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 2.5
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
Bózsó Réka Helga (PhD) 2018/08  NYDI-SZTE
(50%) Nagy Judit (PhD) 2011/08  NYDI-SZTE
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
Mohammad Dokht Farnoosh (PhD) (2027/08)  NYDI-SZTE
Dupák Karina (PhD) (2024/08)  NYDI-SZTE
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület alkalmazott nyelvészet; első és második nyelv elsajátítása; tanulói stratégiák, pszicholingvisztika, tudományos szövegalkotás, íráspedagógia
jelenlegi kutatásainak tudományága nyelvtudományok
Közlemények
2022

Doró Katalin: The Influence of the Teacher Education Program Type on Students’ Early Teacher Identity Construction: A CorpusBased Study, In: Fekete, Adrienn; Farkas, Kornél; Lugossy, Réka; Simon, Krisztián (szerk.) UPRT 2021: Empirical Studies in English Applied Linguistics, Lingua Franca Csoport (2022) pp. 41-63.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: angol
2022

Doró Katalin: A jövő nyelvoktatását formáló tanári énkép: hallgatói reflexiók a tanárképzés elején, ALKALMAZOTT NYELVÉSZETI KÖZLEMÉNYEK 15: (1) pp. 70-83.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2021

Doró Katalin: SUPERVISING STUDENT PAPERS IN ENGLISH-MEDIUM INSTRUCTION WHEN BOTH CONTENT AND ACADEMIC LANGUAGE ARE INSUFFICIENT, In: Bakti, Mária; Juhász, Valéria; Erdei, Tamás (szerk.) The Role of English in Higher Education. Proceedings of the International Seminar. ESP and CLIL – Current Drivers of HEI Internationalisation, 11–12 March 2021, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó (2021) pp. 103-112.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
2020

Doró Katalin: Imagined future teacher self at the point of entry to teacher education, EDULINGUA 6: (1) pp. 25-46.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 3
nyelv: angol
URL 
2019

Doró Katalin, T. Balla Ágnes: English teacher trainees’ changing views concerning the effective language teacher: A self-reflective interview study, EDULINGUA 5: (1) pp. 41-56.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: angol
URL 
2018

Doró Katalin, Habók Anita, Magyar Andrea: Nyelvtanulási stratégiák tanítása és fejlesztése, Akadémiai Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Monográfia
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: magyar
URL 
2018

Doró Katalin: Extended Patchwriting in EFL Academic Writing of Hungarian Students: Signs and Possible Reasons, In: Chitez, M; Doroholschi, C; Kruse, O; Salski, Ł; Tucan, D (szerk.) University Writing in Central and Eastern Europe: Tradition, Transition, and Innovation, Springer-Verlag (2018) pp. 201-214.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet
nyelv: angol
2014

Doró Katalin: The lexical richness of undergraduate student essays: The influence of writing experience and essay writing strategies, AFINLA-E: SOVELTAVAN KIELITIETEEN TUTKIMUKSIA 2014: (6) pp. 7-19.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 8
nyelv: angol
URL 
2013

Doró Katalin: The rhetoric structure of research article abstracts in English studies journals, PRAGUE JOURNAL OF ENGLISH STUDIES 2: (1) pp. 119-139.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 57
nyelv: angol
URL 
2013

Doró Katalin, Habók Anita: Language learning strategies in elementary school: The effect of age and gender in an EFL context, JOURNAL OF LINGUISTICS AND LANGUAGE TEACHING 4: (2) pp. 25-37.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 27
nyelv: angol
URL 
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:99 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
68
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
69
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
3
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
30 
külföldön megjelent, figyelembe vehető tudományos közleményei:
18
hazai kiadású, figyelembe vehető idegen nyelvű közleményei:
23
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
241

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )