Bejelentkezés
 Fórum
 
 
Személyi adatlap
 Nyomtatási kép
Az adatok hitelességéről nyilatkozott: 2023. XI. 27.
Személyes adatok
Hanák Zsuzsanna
név Hanák Zsuzsanna
intézmény neve
doktori iskola
EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola (témavezető)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása EKKE Neveléstudományi Doktori Iskola 100%
adott-e már oktatóként valamely doktori iskolát működtető intézménynek akkreditációs nyilatkozatot? Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
Elérhetőségek
telefonszám +36 36 520-400/3115
Fokozat, cím
tudományos fokozat, cím PhD
fokozat megszerzésének éve 2001
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Nyitrai Egyetem
tudományos fokozat, cím Habilitáció
fokozat megszerzésének éve 2017
fokozat tudományága neveléstudományok
fokozatot kiadó intézmény neve Eszterházy Károly Egyetem
Jelenlegi munkahelyek
1992 - Eszterházy Károly Katolikus Egyetem
további (főiskolai tanár)
Témavezetés
témavezetői tevékenysége során eddig vezetésére bízott doktoranduszok száma 0.5
ezek közül abszolutóriumot szerzettek száma 0
témavezetettjei közül fokozatot szereztek:
abszolutóriumot szerzett:
(50%) Balogh Adrienn (PhD) 2015/08  
jelenlegi doktorandusz hallgatói az abszolutórium várható évével:
(50%) Molnár Nikoletta (PhD) (2026/08)  EKE NDI
(50%) Majtényi Laura (PhD) (2025/08)  EKE NDI
Tajtiné Lesó Marianna Györgyi (PhD) (2024/08)  EKE NDI
  Témakiírások
Kutatás
kutatási terület A tanuláshoz szükséges részképességek fejlődésének kutatása. A tantermi kommunikáció, konfliktuskezelés és erkölcsi jellegzetességek kutatása.
jelenlegi kutatásainak tudományága neveléstudományok
Közlemények
2022

Hanák Zsuzsanna: Problémák és javaslatok, azaz az iskolai lemorzsolódás helyzetének elemzése az Észak-Magyarország régióban, In: K., Nagy Emese; Szabó-Tóth, Kinga (szerk.) Útkereső. Kutatások az Észak-Magyarországi régió felemelkedésért, Miskolci Egyetemi Kiadó (2022) pp. 152-161.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2022

Hanák Zsuzsanna: Problems and proposals-analysis of the situation of early school leaving in the Northern Hungary region / Problémák és javaslatok, azaz az iskolai lemorzsolódás helyzetének elemzése az „Észak-Magyarország” régióban, In: Tanulás és Társadalom interdiszciplináris nemzetközi konferencia : Program és absztraktok, (2022) pp. 82-82.
dokumentum típusa:
független idéző közlemények száma: 1
nyelv: Angol, Magyar
2021

Hanák Zsuzsanna, Taskó Tünde: A pedagógiai munka módszertani gazdagítása, In: Fodor, Richárd; Karain-Gombocz, Orsolya; Miklós, Ágnes Kata (szerk.) Pedagógiai változások – a változás pedagógiája III., Szaktudás Kiadó (2021) pp. 235-244.
dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány
nyelv: magyar
2021

Fejes Adrienn, Hanák Zsuzsanna, Vargáné Sáfár Kitti, Határ Attila, Csordás Georgina: Művészetoktatási párbeszéd nyitott műhelyben, In: Kolosai, Nedda (szerk.) Élni a kultúrát! – Játék, művészetpedagógia és tudomány, ELTE Tanító- és Óvóképző Kar (2021) pp. 106-108.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2021

Hanák Zsuzsanna, Taskó Tünde: A pedagógiai munka módszertani gazdagítása, In: Változások a pedagógiában – a pedagógia változása III., Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar (2021) pp. 25-26/1.
dokumentum típusa:
nyelv: magyar
2018

Boldizsárné Kovács Gizella, Dudás Anna, Hanák Zsuzsanna, Kecskeméti-Székely Katalin Zsuzsanna, Kusper Judit, Szabó János, Taskó Tünde, Tóth Tibor, Mező Ferenc: A Művészetalapú alprogram koncepciója, EKE Líceum Kiadó
dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv
független idéző közlemények száma: 17
nyelv: magyar
2015

Hanák Zsuzsanna: Állandóság és változás az iskolaérettség megítélésében, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 13: (1-2) pp. 221-230.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 13
nyelv: magyar
URL 
2012

Hanák Zsuzsanna, Dorner László: Jó gyakorlatok – sikeres pedagógiai innovációk Egerben, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 2012: (3-4) pp. 178-186.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: magyar
URL 
2012

Zsuzsanna Hanák, László Dorner: Adaptation Analysis of Some Alternative Competence-Based Education Programs’ in a Hungarian Public School, PROBLEMS OF EDUCATION IN THE 21ST CENTURY 39: pp. 52-61.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
nyelv: angol
2010

Hanák Zsuzsanna: A portfólió tanárképzésben és a közoktatásban történő alkalmazásának lehetősége, PEDAGÓGUSKÉPZÉS: PEDAGÓGUSKÉPZŐK ÉS -TOVÁBBKÉPZŐK FOLYÓIRATA 2010.2-3: (2-3) pp. 101-113.
dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk
független idéző közlemények száma: 9
nyelv: magyar
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:40 
Tudománymetriai adatok
Tudományos közlemény- és idézőlista mycite adattárban
a 10 válogatott közlemény közé kiválasztható közleményeinek száma:
147
összes tudományos és felsőoktatási közleményének száma:
102
kiválasztható monográfiák és szakkönyvek:
4
monográfiák és szakkönyvek száma melyben fejezetet/részt írt:
8 
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
111

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 2.2358 ( 2017. X. 31. )