Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
Csilla Noémi Borsodi
name Csilla Noémi Borsodi
name of institution Eszterházy Károly Catholic University
doctoral school EKKE Doctoral School of Education
Supervision
thesis supervisor Mária Dávid
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2015
date of final certificate (year,month) 2018/08
year in which degree was obtained 2020
diszertáció Main findings in the thesis (in Hungarian)Main findings in the thesis (in English)The thesis
data of the public discussion defense
Publications
2020

Borsodi Csilla Noémi: A közismereti tantárgyakat oktató tanári eredményesség értelmezési lehetőségei az egyes középiskola-típusokban,
type of document:
language: Hungarian
URL 
2019

Borsodi Csilla Noémi: Kedvezőtlen tanulói közérzet és ami mögötte van - Történetek iskolai zaklatásról, kimaradásról és újrakezdésről, tanári és szülői felelősségről, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 2019: (9-10) pp. 73-79.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2019

Borsodi Csilla Noémi: Tanári és tanulói vélekedések, pozitív és negatív elvárások a középiskolai közismereti tantárgyakat oktató tanári szereppel szemben, In: Tóth, Péter; Benedek, András; Mike, Gabriella; Duchon, Jenő (szerk.) Fejlődés és partnerség a felsőoktatásban határok nélkül - Development and Partnership in HE without Borders, BME Gazdaság- És Társadalomtudományi Kar Műszaki Pedagógia Tanszék (2019) pp. 314-324.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
2018

Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei - Kutatás szakképzésben és gimnáziumban tanuló diákok és tanáraik körében, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
2018

Borsodi Csilla Noémi: Eredményesség-értelmezési lehetőségek a szakképzésben dolgozó közismereti tantárgyakat oktató pedagógusok esetében, In: Koncz, István; Szova, Ilona (szerk.) PEME XVI. PhD - Konferencia, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület (2018) pp. 50-61.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
2018

Borsodi Csilla Noémi: Az eredményes tanár-diák együttműködés értelmezési lehetőségei, In: Karlovitz, János Tibor (szerk.) Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, International Research Institute (2018) pp. 269-277.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2017

Borsodi Csilla Noémi, Oravecz Adrienn: Teachers in a disadvantaged position, KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD 3: pp. 39-50.
type of document: Journal paper/Article
language: English
URL 
2017

Borsodi Csilla Noémi, Nagy Mária: Hogyan értelmezhető a pedagógusi siker a szakközépiskolai tanárok esetében?, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 11-12: pp. 73-83.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2016

Borsodi Csilla Noémi: A szakiskolai kommunikációtanár, In: H, Tomesz Tímea; H, Varga Gyula (szerk.) Kommunikációs készségfejlesztés a pedagógiai munkában, Hungarovox Kiadó (2016) pp. 111-124.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2015

Borsodi Csilla Noémi: A kommunikációtanítás oktatási és nevelési feladatai, In: Andok, Mónika (szerk.) A kommunikációs készségfejlesztés eszköztára, Hungarovox Kiadó (2015) pp. 98-108.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
4
number of scientific publications:
5
monographs and professional books:
0
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
2 
art/engineering creative works:
0
scientific publications published abroad that meet the accreditation criteria:
1
publications not in Hungarian, published in Hungary, meeting the accreditation criteria:
0
number of independent citations to scientific publications and creative works:
0
Research
research area Teachers and students role expectations about being a general subject's teacher in high school or in vocational school
research field in which current research is conducted educational sciences
teaching and sport


2024. IV. 17.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2024. június 14-én, pénteken 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )