Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
Pál Molnár
name Pál Molnár
year of birth 1973
name of institution University of Szeged
doctoral school SzTE Doctoral School of Education
Supervision
thesis supervisor Andrea Kárpáti
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
date of final certificate (year,month) 2014/08
year in which degree was obtained 2016
diszertáció Main findings in the thesis (in Hungarian)Main findings in the thesis (in English)The thesis
data of the public discussion defense
Publications
2015

Molnár Pál: Tanulóközösség kapcsolathálójának hatása a tanulócsoportok kialakulására, In: Szerk.: Tóth Péter, Szerk.: Holik Ildikó, Szerk.: Tordai Zita Pedagógusok, tanulók, iskolák – az értékformálás, az értékközvetítés és az értékteremtés világa : tartalmi összefoglalók: XV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Budapest, 2015. november 19-21.. Budapest: Óbudai Egyetem, 2015. p. 313.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
2013

Molnár Pál : Hálózatosodás és tanulás hálózati környezetben, Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem, 83 p.
type of document: Book/Monography
number of independent citations: 2
language: Hungarian
Full text 
2013

Molnár Pál, Kárpáti Andrea, Tóth Edit, Tóth Krisztina: Egy iskolai laptopprogram tanulságai: mobil számítógépek megjelenése a hazai iskolákban, ISKOLAKULTÚRA 23: (7-8)
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2012

Molnár Pál, Aoki Kumiko: Online, kultúraközi, hálózati környezetben együttműködő hallgatói kutatócsoportok online kapcsolati hálózatának változása az együttműködés során, In: Szerk.: Csapó Benő, Szerk.: Tóth Edit X. Pedagógiai Értékelési Konferencia – PÉK 2012: Program – Előadás-összefoglalók [10th Conference on Educational Assessment. Program – Abstracts]. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2012. p. 169.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
URL 
2011

Kumiko Aoki, Pal Molnar: Project-Based International Collaborative Learning using Web 2.0 Tools for Authentic Learning of Foreign Language and 21st Century Skills, In: Szerk.: Theo Bastiaens, Szerk.: Martin Ebner Proceedings of ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011. Lisszabon: Association for the Advancement of Computing in Education, 2011. pp. 2349-2353.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
number of independent citations: 7
language: English
URL 
2011

Pal Molnar: Patterns of writing, reflecting and sharing in course blog community and social networks of university students, In: Szerk.: Theo Bastiaens, Szerk.: Martin Ebner Proceedings of ED-MEDIA 2011 - World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2011. Lisszabon: Association for the Advancement of Computing in Education, 2011. pp. 1956-1961.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
URL 
2011

Molnár Pál: Kapcsolathálózati adatbányászat, elemzés és vizualizáció a hálózat alapú tanulás szolgálatában, In: Szerk.: Vidákovich Tibor, Szerk.: Habók Anita PÉK 2011. IX. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged: SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, 2011. p. 47.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
URL 
2010

Kumiko Aoki, Pal Molnar: International Collaborative Learning using Web 2.0: Learning of Foreign Language and Intercultural Understanding, In: Szerk.: Zoraini Wati Abas, Szerk.: Insung Jung, Szerk.: Joseph Luca Global Learn Asia Pacific (Global Learn) 2010. Penang: Association for the Advancement of Computing in Education, 2010. pp. 3782-3787.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
number of independent citations: 1
language: English
URL 
2009

Molnár P, Kárpáti A: Az együttműködő tanulás támogatása az oktatási informatika eszközeivel: MapIt vitatérkép, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 59: (2)
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 10
language: Hungarian
2009

Molnár Pál: Számítógéppel támogatott együttműködõ tanulás online közösségi hálózatos környezetben, MAGYAR PEDAGÓGIA 109:
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 8
language: Hungarian
Full text 
Number of independent citations to these publications:28 
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
27
number of scientific publications:
54
monographs and professional books:
1
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
34

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )