Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
Andrea Stéber
name Andrea Stéber
year of birth 1989
name of institution Eötvös Loránd University, Budapest
doctoral school ELTE Doctoral School of Education
Supervision
thesis supervisor Orsolya Kereszty
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2013
foreseen date of final certificate (year,month) 2016/01
date of final certificate (year,month) 2016/01
deadline to accomplish doctoral procedure(year,month) 2018/02
Publications
2015

Stéber Andrea: Az informális tanulás és a tudásmenedzsment összefüggései a munkahelyi tanulás kontextusában, In: Lőrincz Ildikó (szerk.) XVIII. Apáczai-napok. Tudományos Konferencia: Quid est veritas? (Jn 18,38) : Teóriák, hipotézisek és az igazság viszonya., pp. 47-56
type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea: Kutatások és fejlesztések a hazai felnőtképzésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2015/4., pp. 97-100
type of document: Journal paper/Review paper
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65:(9-10), pp. 30-44
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Stéber Andrea: Az informális tanulás lehetőségei, TUDÁSMENEDZSMENT 15:(1) pp. 13-28. (2014), pp. 13-28
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Stéber Andrea: „Sorozatos” tanulás – avagy a sorozatok és az informális tanulás lehetősége, FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 8:(2), pp. 40-49
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 
Research
research area informal learning, workplace learning, adult learning, knowledge management
research field in which current research is conducted teaching

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )