Login
 Forum
 
 
Hallgatói adatlap
 Print preview
Personal data
name Ágnes Inántsy-Pap
year of birth 1972
name of institution University of Debrecen
doctoral school DE Doctoral School of Human Sciences
Supervision
thesis supervisor Gabriella Pusztai
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2014
foreseen date of final certificate (year,month) 2017/08
Publications
2015

Inántsy Pap Ágnes: Az egyházi oktatási intézmények megváltozott szerepe a hátrányos helyzetű régiókban, In: Szerk.: Torgyik Judit Százarcú pedagógia. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 135-140.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2015

Inántsy-Pap Ágnes: Greek Catholic Schools' Added Values in the most Distadvantegous Micro-regions of Hungary, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Case Studies from the Education. Komárno: International Research Institute, 2015. pp. 25-32.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2015

Inántsy-Pap Ágnes: Elméleti megközelítés a társadalmi felelősség kérdésének vizsgálatához a Görögkatolikus Egyház által fenntartott oktatási rendszerben, In: Szerk.: Kerekes Benedek A VIII. Nyíregyházi Doktorandusz (PhD/DLA) Konferencia előadásainak közleménye: 2014. november 21.. Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, 2015. pp. 115-126.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
2015

Ágnes Inántsy-Pap, Laura Morvai: “Sowing Seeds” and Its Efficiency. Case Study about the Tanoda Programme of the Greek Catholic Church in the Huszár District in Nyíregyháza (Hungary), ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE SOCIAL ANALYSIS 5: (2)
type of document: Journal paper/Article
language: English
2015

Pons, Xavier: A PISA-felmérés a Parlamentben [Inántsy Ágnes (ford.)]; , EDUCATIO 24: (2)
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Ágnes Inántsy Pap: The Mission of Greek Catholic Achools in the most Distadvantegous Micro-regions, In: Szerk.: Karlovitz János Tibor Some Current Issues in Pedagogy. Komárno: International Research Institute, 2014. p. 120.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2014

Inántsy-Pap Ágnes: Hátránykompenzáció és értékteremtés a katolikus iskolák küldetésében, In: Szerk.: Stark Gabriella, Szerk.: Baranyai Tünde, Szerk.: Szabó-Thalmeiner Noémi, Szerk.: Végh Balázs Béla Határon innen és határon túl: A magyar nyelvű óvodapedagógus- és tanítóképzés időszerű kérdései. Csíkszereda: Státus Kiadó, 2014. pp. 206-215.
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2014

Inántsy-Pap Ágnes: A hátrányos szociokulturális környezet, a motiváció és a sikeres nyelvelsajátítás összefüggéseinek vizsgálata, In: Szerk.: Szikura József, Szerk.: Keresztény István, Szerk.: Bacsó Róbert, Szerk.: Iváncsó Ernő LIMES: A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. Ungvár: II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola, 2014. pp. 39-43. (1.)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )