Login
 Forum
 
 
Personal data sheet
 Print preview
personal data approved: 2016. V. 02.
Personal data
Irma Agárdi
name Irma Agárdi
year of birth 1972
name of institution
doctoral school
BCE Doctoral School of Business and Management (Supervisor)
accreditation statement submitted to: Corvinus University of Budapest
Contact details
E-mail address irma.agardiuni-corvinus.hu
phone number +36 1 482-5275
own web page
Academic title
scientific degree, title Ph.D.
year degree was obtained 2005
discipline to which degree belongs business and management
institution granting the degree Corvinus University of Budapest
Employment
1996 - Corvinus University of Budapest
university professor or researcher
Thesis topic supervisor
number of doctoral students supervised until now 0.5
number of students who fulfilled course requirements 0
students who obtained their degrees:
present PhD students:
(50%) Elimdar Bayramov (PhD) (2018/08)  DSBM-BCE
Zombor Berezvai (PhD) (2018/08)  DSBM-BCE
Research
research area sale, marketing
research field in which current research is conducted business and management
Publications
2015

Gyulavári Tamás, Agárdi Irma, Bacsek Péter: A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése, In: Szerk.: [közread a] Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete [elektronikus dokumentum]: Budapest, 2015. augusztus 27-28.. Budapest: Budapesti Műszaki Egyetem, 2015. pp. 577-586.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
2015

Agárdi Irma, Alt Monika A.: Impact of diversification and innovation on performance of European retailers, In: Szerk.: Huizingh Eelko, Szerk.: Torkkeli Marko, Szerk.: Conn Steffen, Szerk.: Bitran Iain The Proceedings of the XXVI ISPIM Innovation Conference held in Budapest (Hungary) on 14 June to 17 June 2015. Manchester: The International Society for Professional Innovation Management (ISPIM), 2015. pp. 1-6.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2014

Agárdi Irma: Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség, In: Szerk.: Hetesi Erzsébet, Szerk.: Révész B "Marketing megújulás": Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája. Szeged: SZTE GTK, 2014. pp. 116-122.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: Hungarian
URL 
2014

Agárdi Irma: Measuring the Integration of Multiple Channels as Dynamic Capabilities, In: Szerk.: Maja Szymura-Tyc 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challanges in Emerging Markets. Katowice: University of Economics in Katowice, 2014. p. 1. 240 p.
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: English
2013

Gyulavári Tamás, Agárdi Irma: Értékesítésösztönzés, In: Szerk.: Bauer András, Szerk.: Horváth Dóra Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. pp. 231-241. (Marketing szakkönyvtár)
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
number of independent citations: 1
language: Hungarian
2013

Agárdi Irma: CRM - Customer Relationship Management, In: Szerk.: Bauer András, Szerk.: Horváth Dóra Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013. pp. 264-276. (Marketing szakkönyvtár)
type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated)
language: Hungarian
2010

Agárdi Irma : Kereskedelmi marketing és menedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó, 416 p. (Marketing szakkönyvtár; 1787-3703.)
type of document: Book/Monography
number of independent citations: 7
language: Hungarian
2007

Agárdi Irma, Bauer András: A kiskereskedelmi stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedők marketing tevékenységére és teljesítményére, VEZETÉSTUDOMÁNY 38: (1)
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 5
language: Hungarian
2000

Agárdi Irma, Bauer András: Az élelmiszer-kiskereskedelem szerkezeti változásai és kialakult vállalatcsoportok Magyarországon, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (3)
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 10
language: Hungarian
2000

Bauer András, Agárdi Irma: Az élelmiszerkereskedelem fejlődési irányai az Európai Unióban, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 34: (3)
type of document: Journal paper/Article
number of independent citations: 3
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:26 
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
38
number of scientific publications:
60
monographs and professional books:
2
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
0 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
70

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 1.2318 ( 2016. XI. 26. )