|
|
Personal data sheet |
Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. III. 05. Publications |
2019
from data base, 2020. II. 13. |
Gyulavári Tamás, Malota Erzsébet: The role of culture personality and self-congruity in the evaluation of cultures as destinations, TOURISM REVIEW 74: (3) pp. 632-645. type of document: Journal paper/Article language: English URL |
2017
from data base, 2020. II. 13. |
Agárdi Irma, Gyulavári Tamás: CRM-stratégiák a bank- és biztosítási szektorban, VEZETÉSTUDOMÁNY XLVIII: (2) pp. 40-52. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 3 language: Hungarian URL |
2016
from data base, 2020. II. 13. |
Dörnyei Krisztina Rita, Gyulavári Tamás: Why do not you read the label? An integrated framework of consumer label information search, INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 40: (1) pp. 92-100. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 21 language: English URL |
2014
from data base, 2020. II. 13. |
Gyulavári Tamás, Malota Erzsébet: Az énképilleszkedés-elmélet szerepe a fogyasztók turisztikai desztinációértékelésében, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 48: (3) pp. 5-14. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2020. II. 13. |
Malota Erzsébet, Gyulavári Tamás: Az észlelt kultúraszemélyiség és hatása az az ország turisztikai és üzleti célpontként való megítélésére, VEZETÉSTUDOMÁNY 45: (1) pp. 2-13. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 8 language: Hungarian URL |
2014
from data base, 2020. II. 13. |
Gyulavári Tamás, Mitev Ariel, Neulinger Ágnes, Neumann-Bódi Edit, Simon Judit, Szűcs Krisztián: A marketingkutatás alapjai, Akadémiai Kiadó type of document: Book/Monography number of independent citations: 25 language: Hungarian
|
2013
from data base, 2020. II. 13. |
Kenesei Zsófia, Gyulavári Tamás: A marketing szerepe a vállalati versenyképességben, MARKETING ÉS MENEDZSMENT 47: (3) pp. 3-18. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 7 language: Hungarian URL |
2013
from data base, 2020. II. 13. |
Gyulavári Tamás: A lojalitásprogramok menedzselése, VEZETÉSTUDOMÁNY 44: (5) pp. 16-26. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 13 language: Hungarian URL |
2012
from data base, 2020. II. 13. |
Gyulavári Tamás, Kenesei Zsófia: The impact of marketing resources on corporate competitiveness, TRZISTE / MARKET 24: (1) pp. 7-21. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 13 language: English URL |
2011
from data base, 2020. II. 13. |
Gyulavári Tamás: A vállalatok árképzési gyakorlata a versenyképesség szolgálatában, VEZETÉSTUDOMÁNY 42: (decemberi különszám) pp. 46-52. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 9 language: Hungarian
|
| Number of independent citations to these publications: | 108 |
|
|
|
|
|