|
|
Personal data sheet |
Print preview VALIDITY EXPIRED personal data approved: 2020. V. 14. Publications |
2020
from data base, 2020. V. 14. |
Katalin Héjja-Nagy: Relationship between experience of birth and early attachment and mothering, In: Szemán-Nagy, Anita; Körmendi, Attila (szerk.) Bonding and separation Current problems in Clinical Psychology, Debrecen University Press (2020) pp. 7-20. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: English
|
2019
from data base, 2020. V. 14. |
Héjja-Nagy Katalin: Anyai élmények, módosult tudatállapotok a várandósság és szülés-születés körül, In: Varga, Katalin; Andrek, Andrea; Molnár, Judit Eszter (szerk.) A szülés és születés minősége a perinatális tudományok megközelítésében, Medicina Könyvkiadó (2019) pp. 114-124. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2017
from data base, 2020. V. 14. |
Héjja-Nagy Katalin, Varga Katalin: A SzüléSzületéS minősége - a szülés az élmény tükrében, In: Szentiványi-Makó, Hajnalka; Veszprémi, Béla (szerk.) A párkapcsolattól a gyermekágyig, OCTOPORT Oktató, Tanácsadó és Egészségügyi Szolgáltató Nonprofit Kft (2017) pp. 293-313. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) language: Hungarian
|
2016
from data base, 2020. V. 14. |
Dávid Mária, Taskó Tünde Anna, Héjja-Nagy Katalin, Mester Dolli, Dorner László, Estefánné Varga Magdolna: Az önszabályozó tanulás fejlettségének összefüggései a tanulási eredményességgel és az IKT-használat gyakoriságával, MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE 71: (1) pp. 197-225. type of document: Journal paper/Article number of independent citations: 4 language: Hungarian URL |
2015
from data base, 2017. VIII. 29. |
Héjja-Nagy Katalin: Tanulási stratégiák és a tanulói aktivitást befolyásoló egyéni feltételek online környezetben, In: Szerk.: Papp-Danka Adrienn, Szerk.: Lévai Dóra Interaktív oktatásinformatika. Eger: ELTE Eötvös Kiadó, 2015. pp. 33-48. type of document: Part of book/Könyvfejezet (to be translated) number of independent citations: 1 language: Hungarian
|
2015
from data base, 2017. VIII. 29. |
Héjja-Nagy Katalin: A zenehallgatási élmény fenomenológiájának vizsgálata, In: Szerk.: Kondé Zoltán Tanulmányok az Általános Pszichológiai Tanszék fennállásának 30. évfordulójára. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2015. pp. 137-158. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) language: Hungarian
|
2015
from data base, 2020. V. 14. |
Héjja-Nagy Katalin: A szülésélmény vizsgálata a szülés körülményeinek fényében, In: Kisdi, Barbara; Hidas, Zoltán (szerk.) Létkérdések a születés körül., L'Harmattan Kiadó (2015) pp. 315-338. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 3 language: Hungarian
|
2014
from data base, 2017. VIII. 29. |
Dávid Mária, Hatvani Andrea, Héjja-Nagy Katalin : Tehetségazonosítás a pedagógiában = Identifying Gifted Students in Education, Budapest: Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége, 28 p. (Géniusz Műhely; 1.) type of document: Book/Monography number of independent citations: 7 language: Hungarian Full text |
2006
from data base, 2017. VIII. 29. |
Héjja-Nagy Katalin, Szabó Csaba: The effect of hypnotic induction on music-listening experience of high and low musical involvers, In: Szerk.: Baroni M, Szerk.: Adessi A R, Szerk.: Caterina R, Szerk.: Costa M Proceedings of the 9th International Conference on Music Perception and Cognition. Bologna: Bononia University Press, 2006. pp. 893-898. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 2 language: English
|
2004
from data base, 2017. VIII. 29. |
Nagy Katalin, Szabó Csaba: Differences in phenomenological experiences of music-listening, In: Szerk.: Lipscomb S D, Szerk.: Ashley R, Szerk.: Gjerdingen R O, Szerk.: Webster P Proceedings of the 8th International Conference on Music Perception and Cognition. Adelaide: Causal Productions, 2004. pp. 470-473. type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated) number of independent citations: 1 language: English
|
| Number of independent citations to these publications: | 18 |
|
|
|
|
|