Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
Andrea Gáthy-Stéber
name Andrea Gáthy-Stéber
name of institution Eötvös Loránd University, Budapest
doctoral school ELTE Doctoral School of Education
Contact details
own web page
Supervision
thesis supervisor Orsolya Kereszty
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2013
date of final certificate (year,month) 2016/01
year in which degree was obtained 2018
diszertáció Main findings in the thesis (in Hungarian)Main findings in the thesis (in English)The thesis
data of the public discussion defense
Publications
2016

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya:: A tudásmenedzsment a munkahelyi tanulásban, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2016/4, pp. 20-30
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2016

Stéber Andrea: Opportunities of Informal Learning at Workplace, Beliefs and Behaviours in Education and Culture : Cultural determinants and education. Bucharest: Pro Universitaria., pp. 105-114
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orolya: A munkahelyi tanulás támogatási formái – a tudásmenedzsment szerepe: Az elméleti kutatások kritikai elemzése, SZAKKÉPZÉSI SZEMLE 31:(4), pp. 34-52
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea: Az informális tanulás és a tudásmenedzsment összefüggései a munkahelyi tanulás kontextusában, In: Lőrincz Ildikó (szerk.) XVIII. Apáczai-napok. Tudományos Konferencia: Quid est veritas? (Jn 18,38) : Teóriák, hipotézisek és az igazság viszonya., pp. 47-56
type of document: Conference paper/Előadás vagy poszter cikke
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea: Kutatások és fejlesztések a hazai felnőtképzésben, NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ 2015/4., pp. 97-100
type of document: Journal paper/Review paper
language: Hungarian
2015

Stéber Andrea, Kereszty Orsolya: Az informális tanulás értelmezései a XXI. században, ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE 65:(9-10), pp. 30-44
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Stéber Andrea: Az informális tanulás lehetőségei, TUDÁSMENEDZSMENT 15:(1) pp. 13-28. (2014), pp. 13-28
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Stéber Andrea: „Sorozatos” tanulás – avagy a sorozatok és az informális tanulás lehetősége, FELNŐTTKÉPZÉSI SZEMLE 8:(2), pp. 40-49
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 
Research
research area informal learning, workplace learning, adult learning, knowledge management
research field in which current research is conducted educational sciences

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )