Login
 Forum
 
 
Data sheet of PhD student
 Print preview
Personal data
Edina Malmos
name Edina Malmos
name of institution University of Debrecen
doctoral school DE Doctoral School of Human Sciences
Contact details
E-mail address edina.malmos22gmail.com
Supervision
thesis supervisor Ibolya Revákné Markóczi
one supervisor or with co-supervisor individual
degree PhD
starting of doctoral studies 2015
date of final certificate (year,month) 2019/08
Publications
2017

Malmos Edina, Jász Erzsébet, Revákné MArkóczi Ibolya: USING A WORD ASSOCIATION METHOD TO ASSESS KNOWLEDGE STRUCTURE OF RENEWABLE ENERGY SOURCES AT PRIMARY LEVEL, JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS 18: pp. 109-113.
type of document: Journal paper/Article
language: English
2016

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Kísérletek a hozzáadott érték mérésére a felsőoktatásban, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Bocsi Veronika, Szerk.: Ceglédi Tímea A felsőoktatás (hozzáadott) értéke: Közelítések az intézményi hozzájárulás empirikus megragadásához. Nagyvárad; Budapest: Partium; PPS; Új Mandátum, 2016. pp. 55-69. (Felsőoktatás−Társadalom; 6..)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
number of independent citations: 1
language: Hungarian
2016

Erzsébet Jász, Magdolna Chrappán, Edina Malmos: "HOW DID SCIENCE LESSONS GO AT SCHOOL?”- INTRODUCING THE ANALYSIS OF UNIVERSITY STUDENT INTERVIEWS ON SCIENCE SUBJECTS, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 0283-0292.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2016

Edina Malmos, Magdolna Chrappán, Erzsébet Jász: WHAT IS HAPPENING TO SCIENCE SUBJECTS IN PUBLIC EDUCATION? – UNIVERSITY STUDENTS’ OPINION ABOUT TEACHING SCIENCE, In: Szerk.: L Gómez Chova, Szerk.: A López Martínez, Szerk.: I Candel Torres EDULEARN16 Proceedings. Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. pp. 9105-9115.
type of document: Part of book/Proceedings Paper
language: English
2016

Malmos Edina, Chrappán Magdolna: Természettudományos attitűdvizsgálat egy pilot mérés tükrében, EDUCATIO 25: (4) pp. 608-616.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
URL 
2015

Malmos Edina, Revákné Markóczi Ibolya: Biológia fogalmakhoz kapcsolódó tévképzetek vizsgálata szóasszociációs módszerrel, ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 15: (5-6) pp. 190-199.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Full text 
2015

Ibolya Revák Markóczi, Edina Malmos: The effect of an experimental programme on the development of primery school children's problem-solving process in science, In: Szerk.: G Pusztai, Szerk.: Á Engler, Szerk.: I Revák Markóczi Development of Teacher Calling in Higher Education. Budapest: Új Mandátum Könyvkiadó, 2015. pp. 100-115. (Felsőoktatás & Társadalom; 5.)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: English
2015

Revákné Markóczi Ibolya, Malmos Edina: Az egyetemi képzésbe belépő biológia BSc hallgatók tudásszerkezete és annak módszertani háttere, In: Szerk.: Pusztai Gabriella, Szerk.: Ceglédi Tímea Szakmai szocializáció a felsőoktatásban: A pedagógusképzés kihívásai a Kárpát-medencében. Nagyvárad: Partium Press, 2015. pp. 276-288. (Felsőoktatás és társadalom; 2.)
type of document: Part of book/Szaktanulmány (to be translated)
language: Hungarian
2014

Malmos Edina: A biológia-tankönyv szerepe a tévképzetek kialakulásában, A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT 14: (1) pp. 31-35.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
2014

Malmos Edina: Kisiskolás tanulók természetismeret-tudásának változása a „Rostock Modell" didaktikai program hatására, KÉPZÉS ÉS GYAKORLAT: TRAINING AND PRACTICE 12: p. 105.
type of document: Journal paper/Article
language: Hungarian
Number of independent citations to these publications:
Scientometric data
list of publications and citations
number of scientific publications that meet accreditation criteria:
 
number of scientific publications:
 
monographs and professional books:
 
monographs/books in which chapters/sections were contributed:
 
number of independent citations to scientific publications and creative works:
 

 
All rights reserved © 2007, Hungarian Doctoral Council. Doctoral Council registration number at commissioner for data protection: 02003/0001. Program version: 2.2358 ( 2017. X. 31. )