Bejelentkezés
 Fórum
 
doktori iskolánként tudományáganként kutatási téma szerint  
Témakiírások doktori iskolánkénti megjelenítése
Válasszon intézményt, majd doktori iskolát, vagy adja meg a doktori iskola azonosítószámát.
 
intézmény neve
doktori iskola
keresett doktori iskola azonosítója
helyszín rövidítés
jelentkezési határidő szerint
 
Pécsi Tudományegyetem, Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola aktuális témakiírásai

témavezető

kutatási téma

jelentkezési határidő

helyszín (magyar oldal)
Albert GáborA hazai tankönyvrevíziós mozgalom története2017-05-15OTNDI
Albert GáborTankönyvpiaci, tankönyvhasználati és iskolatörténeti kutatások2017-05-15OTNDI
Ambrusné Kéri KatalinLánynevelés és női művelődés a 18-19. században Magyarországon – európai kitekintéssel2017-05-15OTNDI
Ambrusné Kéri KatalinAz Európán kívüli népek neveléstörténete, különös tekintettel az iszlámra2017-05-15OTNDI
Ambrusné Kéri KatalinIskolatörténet a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban2017-05-15OTNDI
András IstvánA képzők képzésének paradigmái: a tanuló szervezet megközelítés2017-05-15OTNDI
András IstvánSzervezetfejlesztés az oktatásban2017-05-15OTNDI
Bajusz KláraIskolarendszerű felnőttoktatás2017-05-15OTNDI
Bálint ÁgnesA tanulás és a tanítás pszichológiai kérdései2017-05-15OTNDI
Barakonyi KárolyHigher Education2017-05-15OTNDI
Beck ZoltánAz oktatás-nevelés terei a magyarországi cigány irodalomban2017-05-15OTNDI
Beck ZoltánCigány kisebbségi népismeret2017-05-15OTNDI
Benkő ZsuzsannaAz egészségnevelés, az egészségfejlesztés és az egészség alakulástörténeti, kultúrtörténeti és mentalitástörténeti változásai2017-05-15OTNDI
Benkő ZsuzsannaIskolai klíma elemei, mint erőforrások az egészségfejlesztésben2017-05-15OTNDI
Bertók RózsaGyerekfilozófia2017-05-15OTNDI
Bertók RózsaNemzetgazdák és nevelők2017-05-15OTNDI
Bertók RózsaPragmatizmus2017-05-15OTNDI
Bertók RózsaJátékelméletek2017-05-15OTNDI
Bertók RózsaAz erkölcsi nevelés lehetőségei2017-05-15OTNDI
Bertók RózsaTanítások módszertani változásai a XXI. században2017-05-15OTNDI
Bús ImreA szabadidő pedagógiai célú felhasználásának kutatása2017-05-15OTNDI
Cserné Adermann Gizella" Tanulási környezet és tanulási sajátosságok gyerekek, ifjak és/vagy felnőttek esetében"2017-05-15OTNDI
Cserti Csapó TiborA cigány népesség szociológiai problémái Magyarországon és összefüggésük az oktatásüggyel2017-05-15OTNDI
Cserti Csapó TiborCigányság és a kisebbségvédelem problémái, kisebbségi oktatás2017-05-15OTNDI
Dezső Renáta AnnaProduktív tanulás2017-05-15OTNDI
Dezső Renáta AnnaPlurális intelligenciakoncepciók neveléstudományi aspektusai2017-05-15OTNDI
Di Blasio BarbaraA gyógypedagógia fejlődését befolyásoló tudományos és társadalmi hatások a 20. század második felében2017-05-15OTNDI
Fischerné Dárdai ÁgnesA történelmi tanulás sajátosságai2017-05-15OTNDI
Fischerné Dárdai ÁgnesNyomtatott és digitális taneszközök több szempontú (szaktudományi, pedagógiai-didaktikai, nyelvi, könyvészeti, információ-technológiai, médiapedagógiai) elemzése2017-05-15OTNDI
Forray R. KatalinRegionális oktatáskutatás2017-05-15OTNDI
Forray R. KatalinRoma társadalom – cigány kultúra; esélyek és korlátok2017-05-15OTNDI
Géczi JánosA felsőoktatási diákrekrutáció kérdései2017-05-15OTNDI
Györgyi ZoltánKépzés és a munkaerőpiac2017-05-15OTNDI
Győri JánosA pedagógusokról és a pedagógiai tevékenységről alkotott kép társadalmi változatai2017-05-15OTNDI
Győri JánosAz oktatási életútkutatások elméleti és gyakorlati módszertani kérdései2017-05-15OTNDI
Győri JánosA pedagógus szakma és pedagógus pálya választásának szocializációs összetevői többgenerációs pedagóguscsaládokban2017-05-15OTNDI
Héjj AndreasÉlvezettel tanítani: A flow alkalmazása a neveléstudományban2017-05-15OTNDI
Héjj AndreasKulturális összehasonlítás: Nevelés és beavatás a hagyományos társadalmakban.2017-05-15OTNDI
Héjj AndreasMitől jó egy tanár?2017-05-15OTNDI
Héjj AndreasAz iskolakultúra, a motiváció, a figyelem és a teljesítmény összefüggése a neveléstudományban.2017-05-15OTNDI
Horváth BélaIrodalompedagógia az új évezredben2017-05-15OTNDI
Horváth Béla„Rejtelmek ha zengenek”2017-05-15OTNDI
Horváth BélaÉrtelmezési stratégiák és alkalmazási lehetőségeik a mai magyar iskolákban2017-05-15OTNDI
Horváth BélaReferencialitás és értelmezés2017-05-15OTNDI
Horváth H. AttilaA tanulás segítése2017-05-15OTNDI
Jenei SándorA társadalomtudományi kutatások támogatására adatbányászati módszerek alkalmazásai.2017-05-15OTNDI
Kaposi JózsefTörténelem és állampolgári ismeretek tanítása2017-05-15OTNDI
Kaposi JózsefDrámapedagógia és színházi nevelés2017-05-15OTNDI
Kaposi JózsefTantervi szabályozás - tantervek2017-05-15OTNDI
Kaposi JózsefTankönyvek2017-05-15OTNDI
Kaposi JózsefÉrettségi2017-05-15OTNDI
Kaposi JózsefKövetelmények, standardok2017-05-15OTNDI
Kereszty OrsolyaNőnevelés-történet, különös tekintettel a dualizmus korára.2017-05-15OTNDI
Kozma TamásKisebbségi oktatás Közép-Európában2017-05-15OTNDI
Lampek KingaMásság és előítélet2017-05-15OTNDI
Lükő IstvánA fenntarthatóság és a felnőttképzés2017-05-15OTNDI
Majdán JánosIskola és oktatástörténet2017-05-15OTNDI
Mrázik JúliannaA tanári teljesítmény mérését célzó fejlesztések2017-05-15OTNDI
Mrázik JúliannaSzakmai önismeret és önreflexió a pedagógiai gyakorlatban2017-05-15OTNDI
Mrázik JúliannaComprehensive System for Evaluating and Supporting Effective Teacher2017-05-15OTNDI
Nagy MariannAz iskolák szerepe a modernizációban: társadalmi mobilitás, nyelv- és identitás váltás, valamint szerkezetváltás a gazdaságban a dualizmus korában Magyarországon európai2017-05-15OTNDI
Nagy MariannTörténelmi atlaszok az oktatásban2017-05-15OTNDI
Nemeskéri ZsoltPályaorientáció és az oktatási rendszer: foglakozások munkaerő-piaci jövőképkutatása 2030-ig2017-05-15OTNDI
Németh AndrásTörténeti pedagógiai antropológia2017-05-15OTNDI
Németh AndrásA magyar neveléstudomány fejlődéstörténete és szakmai kommunikációjának jellemzői reprezentatív pedagógiai folyóiratainak tükrében (1948-2006)2017-05-15OTNDI
Orsós AnnaKisebbségi nyelvoktatás és oktatási modellek2017-05-15OTNDI
Orsós AnnaA magyarországi cigány nyelvek használatának alkalmazott nyelvészeti és nyelvpedagógiai kérdései2017-05-15OTNDI
Oszetzky ÉvaAz élő idegen nyelvek tanítás módszertanának dinamikája2017-05-15OTNDI
Pókecz Kovács AttilaA jogi oktatás és háttérintézményeinek története2017-05-15OTNDI
Polónyi IstvánAz oktatás különböző szintjei gazdasági összefüggéseinek és kapcsolatainak elemzése2017-05-15OTNDI
Prisztóka GyöngyvérA pedagógiai kommunikáció és az interakciók hatékonyságának kutatása a sportoktatásban2017-05-15OTNDI
Prisztóka GyöngyvérA testnevelő tanárral szembeni elvárások változásai az iskolarendszer átalakulási folyamatában2017-05-15OTNDI
Pukánszky BélaA reformpedagógia és az életreform-mozgalmak története2017-05-15OTNDI
Pukánszky BélaMagyar neveléstani kézikönyvek és tankönyvek gyermekszemlélete a 19-20. században2017-05-15OTNDI
Pusztai GabriellaA kapcsolati szempontok szerepe a roma/cigány fiatalok iskolai pályafutásának alakulásában2017-05-15OTNDI
Rajcsányi-Molnár MónikaLemorzsolódás és tehetséggondozás az oktatásban2017-05-15OTNDI
Rajcsányi-Molnár MónikaA modern tartalomfejlesztés és oktatásszervezés kérdései2017-05-15OTNDI
Rétsági ErzsébetA közoktatás szerepe és lehetőségei a testkulturális értékek átadásában2017-05-15OTNDI
Rétsági ErzsébetTestnevelés tantervek tanulmányozása2017-05-15OTNDI
Schmelczer-Pohánka ÉvaA 17–20. századi könyvtárak szerepvállalása az oktatási intézmények kiszolgálásában. Iskolai könyvtárak története (18–20. század)2017-05-15OTNDI
Schmelczer-Pohánka ÉvaA magyar felsőoktatás története a 17–20. században (Kiemelten Pécs)2017-05-15OTNDI
Schmelczer-Pohánka ÉvaOktatás-, nevelés- és művelődésügyi kérdések a magyar és magyar vonatkozású német nyelvű lapokban (18–20. század)2017-05-15OTNDI
Szendi ZoltánTankönyvelemzések2017-05-15OTNDI
Szendi ZoltánAz irodalom pedagógia terei2017-05-15OTNDI
Szendi ZoltánA képzés és nevelés összekapcsolása és szembeállítása. Aktuális viták a német szaksajtó tükrében2017-05-15OTNDI
Szendi ZoltánIrodalommódszertani kutatások2017-05-15OTNDI
Varga ArankaInkluzív pedagógia2017-05-15OTNDI
Varga ArankaGyermekvédelem és iskolázottság2017-05-15OTNDI


2017. III. 21.
ODT ülés
Az ODT következő ülésére 2017. május 5-én 10.00 órakor kerül sor a Semmelweis Egyetem Szenátusi termében (Bp. Üllői út 26. I. emelet).

 
Minden jog fenntartva © 2007, Országos Doktori Tanács - a doktori adatbázis nyilvántartási száma az adatvédelmi biztosnál: 02003/0001. Program verzió: 1.2343 ( 2017. II. 28. )